lördag 6 november 2010

Ny hobby och ett Byte:)

Har gjort ett byte med en som virkar helt fantastiska saker:)
Så mot 4 stycken mössor så fick jag några fina bakelser bullar och kakor:)
Dom var kanon fina verkligen och Liam fullkomligt älskar dom, han har haft dom i sängen nu när han sover i några dagar och leker med dom hela tiden:) Tack Elisabeth:)




Tanken innan bytet var att jag ville göra dessa på egen hand egentligen men det kändes då som för stort projekt att lära mig på en dag:)
Men detta bytet fick mig att ta mig i kragen så med min mammas hjälp och lite böcker så har jag nu lärt mig virka och det är riktigt skoj:) men gör ont i fingrarna-haha

Har denna veckan knåpat ihop en egen hög med bakelser:) Vet inte var jag finner tiden till det men dagarna är lika med noll tid i lugn och ro;)



Här sitter dom finaste och leker:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar