onsdag 24 november 2010

BYXOR:)

Många har mailat och frågat om jag syr byxor på beställning också!!!
Har ju inte gjort det innan för att jag inte har mönstrena färdiga men funderar nu på att göra det ändå tar ju lite tid att prova ut de nya mönstrena som jag får göra, men får ju leta reda på några barn i rätt storlekar bara;)
Har färdiga mönster i storlek 86-92 och 98-104.
Tänkte höra mig för om ni som mailat fortfarande är intresserade??
Man kommer inte heller kunna välja av alla tyger pga av att jag inte har tillräckligt av alla och vissa finns inte längre att köpa..
De flesta av moln och stjärn tygerna bondgårdsdjuren djungeltyget även apor och lejon i grön och turkos och grå och gröna fordon skulle räcka till byxor:)
Så här ser byxorna ut för er som inte sett dom:) blir en smalare variant som sitter bra under overllen nu på vintern:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar